Київстар потрапив у черговий скандал зі списанням коштів з рахунків своїх клієнтів. Абонент Київстар на своїй сторінці в Facebook залишила негативний відгук про компанію після того, як у неї з рахунку необгрунтовано списали гроші за інтернет-трафік. Справа в тому, що клієнтка поповнила мобільний рахунок, але гроші вчасно не були зараховані, через що за користування послугами зв'язку Київстар зняв гроші в борг.
"Яким таким макаром після поповнення рахунку на 225 грн (вартість тарифу) в режимі польоту на вайфай, ви списуєте 10 грн за 1 день замість того, щоб включити мені мій тариф ??? Вам там скучно? Занадто багато абонентів? Чому при цьому в додатку висить начебто 225 грн і на наступний день я отримую смс про вкрадені 10 грн. але в додатку все ще висить 225 грн, тариф не підключений, але "сума недостатня". По *111# також залишок 225 грн. Чекаю на підключення свого тарифу, на вартість якого поповнила рахунок або кажу вам до побачення! », - написала абонентка Київстар.