Абоненти Київстар почали масово отримувати смс-повідомлення про підвищення вартості їх тарифних планів. У середньому популярні тарифи мобільного оператора виростуть в ціні на 15-25 гривень, однак, не всі українці розуміють, чому вони повинні платити більше. У прес-службі компанії пояснили причину переведення своїх абонентів на більш дорогі тарифи.
Справа в тому, що частина тарифних планів вже застаріла, і абонентам вирішили поліпшити умови користування, що спричинило за собою підвищення вартості послуг зв'язку. З грудня абоненти отримають набагато більше послуг, ніж раніше. При цьому Київстар залишає в своїй лінійці ряд доступних тарифів, наприклад, "Дзвінки для батьків", вартість якого всього 60 гривень на місяць. І для всіх абонентів також діє безкоштовна послуга "Ми разом", яка дозволяє безлімітно телефонувати на один обраний номер навіть без поповнення рахунку.
Приводимо відповідь, яку нам надали в прес-службі компанії "Київстар":
"Ми не переводимо абонентів на інші тарифи.
Ми збільшуємо кількість мегабайтів або хвилин для дзвінків у частині старих тарифів, які запустили 2 роки тому або пізніше. Адже за цей час абоненти Київстар почали використовувати майже у 3 рази більше інтернету та більше розмовляти.
Майже у всіх цих тарифах компанія не змінювала умови останні роки. Але зараз абоненти отримають значно більше послуг. А вартість зміниться, у середньому, лише на 20-25 гривень. Незначний перегляд ціни дозволить підтримувати великі інвестиції у мережу та будувати 4G-покриття у маленьких селах та на автодорогах.
Також абоненти старих тарифів можуть самостійно перейти на умови будь-якої актуальної пропозиції. Наприклад, для абонентів старшого віку ми пропонуємо тариф «Дзвінки для батьків» за 60 грн. А для всіх абонентів передплати ми запустили безкоштовну послугу «Ми разом» - для безлімітних дзвінків на вибраний номер Київстар навіть без поповнення рахунку."
Мобільний оператор пропонує своїм абонентам й інші корисні послуги: підключення електронної SIM-карти, можливість відстежувати місцезнаходження близьких ( "Маячок"), користуватися безкоштовно один день в тиждень безлімітним мобільним інтернетом і дзвінками в мережі оператора, навіть якщо закінчилися гроші на рахунку ( "Щасливий день"), тощо.
Нагадаємо, одна з абонентів мобільного оператора Київстар поскаржилася в соцмережах, що її автоматично перевели на більш дорогий тарифний план, але якість отримуваних послуг її не задовольняє в повному обсязі.