Мобільний оператор "Київстар" підвищує вартість своїх тарифів і примусово переводить абонентів на більш дорогі тарифні плани. З 10 грудня абонентам, які щомісяця платили за послуги зв'язку 75 гривень, тепер нічого не залишається, як платити на 25 гривень більше. А найдешевший в лінійці "Київстар" тариф за 55 гривень на місяць, коштуватиме 75 гривень.
Одна з користувачів мобільного оператора поскаржилася в соцмережах на те, що якість послуг "Київстар" залишає бажати кращого. Покриття мобільного інтернету у віддалених куточках України просто відсутнє, а якість зв'язку не завжди навіть на середньому рівні. Як клієнтку, жінку ображає те, що вона зобов'язана платити за послуги більше, при цьому немає гарантії, що якість зв'язку стане краще.
У розмові з представником компанії, їй пояснили, що абонентів автоматично переведуть з грудня на більш дорогі тарифи.
"Пояснила свою проблему і попросила не переводити мене на більш дорогий тариф. Кажуть, це автоматично. І що погано, заявки в технічний відділ подаються, а зв'язку з ними, тех. інженерами, не передбачено. Таким чином, споживач може тільки при покращенні покриття відчути позитивні зміни ", - написала абонент Київстар на Facebook.