Today.ua

Київстар примусово переводить абонентів на більш дорогі тарифи

Мобільний оператор "Київстар" підвищує вартість своїх тарифів і примусово переводить абонентів на більш дорогі тарифні плани. З 10 грудня абонентам, які щомісяця платили за послуги зв'язку 75 гривень, тепер нічого не залишається, як платити на 25 гривень більше. А найдешевший в лінійці "Київстар" тариф за 55 гривень на місяць,  коштуватиме 75 гривень.

Одна з користувачів мобільного оператора поскаржилася в соцмережах на те, що якість послуг "Київстар" залишає бажати кращого. Покриття мобільного інтернету у віддалених куточках України просто відсутнє, а якість зв'язку не завжди навіть на середньому рівні. Як клієнтку, жінку ображає те, що вона зобов'язана платити за послуги більше, при цьому немає гарантії, що якість зв'язку стане краще.

У розмові з представником компанії, їй пояснили, що абонентів автоматично переведуть з грудня на більш дорогі тарифи.

"Пояснила свою проблему і попросила не переводити мене на більш дорогий тариф. Кажуть, це автоматично. І що погано, заявки в технічний відділ подаються, а зв'язку з ними, тех. інженерами, не передбачено. Таким чином, споживач може тільки при покращенні покриття відчути позитивні зміни ", - написала абонент Київстар на Facebook.

У коментарях до цієї публікації користувачі почали ділитися своїм досвідом спілкування з мобільним оператором. Люди розповідають про те, що якщо якийсь час перестати поповнювати мобільний рахунок, то "Київстар" переведе абонента на дешевший тариф. Якщо це дійсно так, тоді оператор просто наживається на клієнтах, маніпулюючи з тарифами. З урахуванням карантину люди набагато більше почали користуватися мобільним інтернетом і різними додатками, і залишати їх без доступною зв'язку вкрай негуманно. Раніше повідомлялося, що Київстар ввів послугу "Маячок", що дозволить слідкувати за місцезнаходженням своїх близьких.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ