"Нова пошта" працює цілими днями, щоб доставити святкові посилки своїм отримувачам. Однак, кількість відправок настільки велика, що не завжди всі посилки приходять вчасно. У рідкісних випадках в одержувачів виникають проблеми з компанією. Один з клієнтів "Нової пошти" на своїй сторінці в Facebook поскаржився на те, що не отримав вчасно посилку з подарунком "від Святого Миколая".
Згідно зі скаргою клієнта, він отримав посилку невчасно, та й ще в пошарпаному вигляді. Подарунок дитині був зіпсований, через що клієнт "Нової пошти" залишився вкрай незадоволений. За його словами, в його рідному Харкові часто відбуваються інциденти з посилками. Тому радить відправляти посилки через "Укрпошту", хоча і там часом трапляються непередбачувані ситуації.
"Не знаю, як в інших містах, але в Харкові краще з Новою Поштою не зв'язуватися. Втратити, зіпсувати, видати не тому - це все запросто", - зазначає обурений клієнт.
Раніше повідомлялося, за яким графіком працюватимуть "Нова пошта" та "Укрпошта" на новорічних святах.