"Нова пошта" закликає своїх клієнтів суворо дотримуватися карантинних правил і надягати маски у відділеннях при відправці і отриманні посилок. Однак, не всі клієнти слідують цим правилам, і нещодавно компанія опинилася у центрі скандалу.
Одна з клієнток "Нової пошти" звернулася у відділення за своєю посилкою, яка, за її словами, була оплачена. Однак, клієнтку не пустили в приміщення пошти з тієї причини, що вона відмовилася надіти медичну маску.
У Мережі з'явилося відео, на якому зафіксовано поведінку українки. На прохання співробітника "Нової пошти" надіти маску, жінка відповіла, що "маска від вірусу не захищає", і попросила винести їй посилку на вулицю. Клієнтка вимагала викликати до неї адміністратора, але співробітник пояснив, що така посада передбачена тільки у відділеннях, де працюють більше чотирьох осіб. У даному відділенні працівників виявилося менше, а тому адміністратора там не було. Як виняток, коли жінка вже влаштувала скандал, їй погодилися винести посилку на вулицю, ввічливо попросивши в наступний раз приходити на "Нову пошту" в медичній масці, на що жінка заявила, що до неї "поставилися, як до худоби".
У відео видно, що це не так, і працівник "Нової пошти" дуже терпляче і ввічливо повівся з жінкою.
Популярні зараз
Зеленський зробив заяву про втрати ЗСУ у війні з Росією
Українців, які отримають “1000 грн Зеленського“ за кордоном, змусять повернути гроші
Зеленський готовий запросити Росію на другий Саміт миру
Десятки тисяч українських домогосподарств отримають грошову допомогу від ЄС
Відповідно до Закону України, в громадських місцях знаходження без маски в період карантину заборонено. А значить працівники "Нової пошти" діяли строго за правилами, в той час, як клієнтка хотіла порушити закон.
Нагадаємо, "Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливу затримку з доставкою посилок через негоду.