Today.ua

“Нова пошта“ опинилася в центрі скандалу з клієнткою, яка відмовилася надіти маску

"Нова пошта" закликає своїх клієнтів суворо дотримуватися карантинних правил і надягати маски у відділеннях при відправці і отриманні посилок. Однак, не всі клієнти слідують цим правилам, і нещодавно компанія опинилася у центрі скандалу.

Одна з клієнток "Нової пошти" звернулася у відділення за своєю посилкою, яка, за її словами, була оплачена. Однак, клієнтку не пустили в приміщення пошти з тієї причини, що вона відмовилася надіти медичну маску.

У Мережі з'явилося відео, на якому зафіксовано поведінку українки. На прохання співробітника "Нової пошти" надіти маску, жінка відповіла, що "маска від вірусу не захищає", і попросила винести їй посилку на вулицю. Клієнтка вимагала викликати до неї адміністратора, але співробітник пояснив, що така посада передбачена тільки у відділеннях, де працюють більше чотирьох осіб. У даному відділенні працівників виявилося менше, а тому адміністратора там не було. Як виняток, коли жінка вже влаштувала скандал, їй погодилися винести посилку на вулицю, ввічливо попросивши в наступний раз приходити на "Нову пошту" в медичній масці, на що жінка заявила, що до неї "поставилися, як до худоби".

У відео видно, що це не так, і працівник "Нової пошти" дуже терпляче і ввічливо повівся з жінкою.

Відповідно до Закону України, в громадських місцях знаходження без маски в період карантину заборонено. А значить працівники "Нової пошти" діяли строго за правилами, в той час, як клієнтка хотіла порушити закон.

Нагадаємо, "Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливу затримку з доставкою посилок через негоду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ