"Нова пошта" закликає своїх клієнтів суворо дотримуватися карантинних правил і надягати маски у відділеннях при відправці і отриманні посилок. Однак, не всі клієнти слідують цим правилам, і нещодавно компанія опинилася у центрі скандалу.
Одна з клієнток "Нової пошти" звернулася у відділення за своєю посилкою, яка, за її словами, була оплачена. Однак, клієнтку не пустили в приміщення пошти з тієї причини, що вона відмовилася надіти медичну маску.
У Мережі з'явилося відео, на якому зафіксовано поведінку українки. На прохання співробітника "Нової пошти" надіти маску, жінка відповіла, що "маска від вірусу не захищає", і попросила винести їй посилку на вулицю.
У відео видно, що це не так, і працівник "Нової пошти" дуже терпляче і ввічливо повівся з жінкою.
Відповідно до Закону України, в громадських місцях знаходження без маски в період карантину заборонено. А значить працівники "Нової пошти" діяли строго за правилами, в той час, як клієнтка хотіла порушити закон.
Нагадаємо, "Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливу затримку з доставкою посилок через негоду.