“Нова пошта“ відповіла на звинувачення у нав'язуванні клієнтам додаткових послуг

Автор: Лобанова Єлизавета

"Нова пошта" не приймає і не відправляє посилки в заводській упаковці, а вимагає у відправників купити коробку в поштовому відділенні. На фоні того, що тарифи на доставку у поштового оператора і так високі, так ще й за коробки потрібно віддавати гроші. Один з незадоволених клієнтів залишив негативний відгук про "Нову пошту" на сторінці у Facebook.

“Нова пошта“ відповіла на звинувачення у нав'язуванні клієнтам додаткових послуг - today.ua

Чоловік поскаржився, що відділення "Нової пошти" відмовляються пересилати товар не в пакувальному матеріалі, і звинуватив керівництво компанії у жадібності.

"Як ви задовбали втюхувати вашу упаковку - вся Європа, весь світ пересилає посилки в заводській упаковці і тільки Нова пошта не приймає такі посилки, а нав'язує додатково ще свою упаковку зверху. Що керівництву не вистачає на новий бентлі або мерседес? Чи преЗеденту на відкат не вистачає ?", - написав клієнт.

“Нова пошта“ відповіла на звинувачення у нав'язуванні клієнтам додаткових послуг Невдоволення "впарюванням" платних коробок в поштових відділеннях набирає масового характеру, але люди зробити нічого не можуть.

Популярні зараз

Коли закінчиться війна в Україні: прогноз російського математика

В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

У відповідь на коментар "Нова пошта" розповіла про стандарти якісного пакування, якими вона користується, а також пояснила, чому не перевозить посилки тільки в заводській упаковці.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Дійсно, заборонено транспортувати товар тільки в заводській упаковці, адже пошкодження такої упаковки призводить до втрати цінності відправлення. Запакувати можна додатково в транспортну коробку або використовувати повітряно-бульбашкову плівку і 3-шаровий гофрокартон. Ви ні в якому разі не зобов'язані купувати пакувальні матеріали у відділенні. Ви можете запакувати посилочку вдома самостійно ", - пояснили співробітники" Нової пошти ".

“Нова пошта“ відповіла на звинувачення у нав'язуванні клієнтам додаткових послуг Нагадаємо, в якому графіку працюватимуть відділення "Нової пошти" під час локдауна.