"Нова пошта" не приймає і не відправляє посилки в заводській упаковці, а вимагає у відправників купити коробку в поштовому відділенні. На фоні того, що тарифи на доставку у поштового оператора і так високі, так ще й за коробки потрібно віддавати гроші. Один з незадоволених клієнтів залишив негативний відгук про "Нову пошту" на сторінці у Facebook.
Чоловік поскаржився, що відділення "Нової пошти" відмовляються пересилати товар не в пакувальному матеріалі, і звинуватив керівництво компанії у жадібності.
"Як ви задовбали втюхувати вашу упаковку - вся Європа, весь світ пересилає посилки в заводській упаковці і тільки Нова пошта не приймає такі посилки, а нав'язує додатково ще свою упаковку зверху. Що керівництву не вистачає на новий бентлі або мерседес? Чи преЗеденту на відкат не вистачає ?", - написав клієнт.
У відповідь на коментар "Нова пошта" розповіла про стандарти якісного пакування, якими вона користується, а також пояснила, чому не перевозить посилки тільки в заводській упаковці.
"Дійсно, заборонено транспортувати товар тільки в заводській упаковці, адже пошкодження такої упаковки призводить до втрати цінності відправлення. Запакувати можна додатково в транспортну коробку або використовувати повітряно-бульбашкову плівку і 3-шаровий гофрокартон. Ви ні в якому разі не зобов'язані купувати пакувальні матеріали у відділенні. Ви можете запакувати посилочку вдома самостійно ", - пояснили співробітники" Нової пошти ".