Все більше українців скаржаться на проблеми в роботі Укрпошти, зокрема, питання викликає якість дорожчої, але від цього не набагато ефективної експрес-доставки. Час від часу компанія губить посилки, а співробітники поштових відділень лише знизують плечима ...
Так, нещодавно чоловік з Одеси відправив посилку з адресною доставкою з Одеси в Київську область. Співробітник поштового відділення оформила пересилку експрес-доставкою. Одержувач планує від'їзд, тому було важливо, щоб посилку доставили вчасно і якомога швидше.
В результаті, посилка, незважаючи на те, що була оформлена з додатковою платою, йшла близько тижня, а потім, згідно з інформацією на сайті Укрпошті в сервісі «відстеження посилок», залишилася лежати в невідомому відділенні і її не можуть забрати.
Чоловік поцікавився, коли ж, нарешті, кур'єр доставить посилку за вказаною адресою, адже часу залишається дуже мало, одержувач повинен їхати.
«Ми відправили запит в дирекцію кур'єрської доставки для прояснення ситуації, і прискорення доставки ... Приносимо вибачення за цю ситуацію», - вказали в своїй відповіді співробітники Укрпошти.
Нагадаємо, раніше в «Укрпошті» повідомили про зміни в графіку роботи в зв'язку з новорічними святами.