"Нова пошта" додала до своїх сервісів ще одну послугу, яку, незважаючи на її новизну, вже встигли оцінити клієнти. Отриману посилку тепер можна оплатити безконтактно, не вдаючись до розрахунків "живими" грошима, повідомляє прес-служба компанії.
Після того, як клієнт оглянув посилку, що йому надійшла, і підтвердив, що її забирає, оплату за неї автоматично спишуть з його банківської карти. Щоб користуватися цим сервісом, потрібно лише прив'язати свою банківську карту до додатка "Нової пошти". Якщо у вас є кілька карт, і всі вони прив'язані до "Нової пошти", то слід обрати одну, з якою можна буде списувати гроші за замовчуванням.
Що потрібно зробити, аби послуга стала доступною
Цю послугу можна підключити в мобільному додатку "Нової пошти" або в своєму особистому кабінеті. Ви переходите в меню "Банківські карти" і позначаєте там "основну карту для списання". Що важливо, цим сервісом можна користуватися абсолютно безкоштовно.
Як працює послуга
Після того, як ви оглянули посилку, що вам прийшла, і переконались, що вас не обдурили, і вам усе підходить, ви говорите касиру "Нової пошти", що готові оплатити товар автоматично. Касир миттєво проводить операцію оплати, гроші швидко списуються з вашого рахунку і все - можна забирати товар. Не потрібно витрачати час на очікування, поки вам порахують здачу. Не потрібно зовсім доторкатися до грошей, які зараз, в епоху епідемії коронавірусу, можуть нести на собі будь-яку небезпеку. І, нарешті, ви скорочуєте свій час перебування в приміщенні пошти - на обопільну радість, свою і працівників відділення, які теж воліли би в період епідемії звести фізичні контакти з клієнтами до мінімуму.
Крім того, "Нова пошта" недавно впровадила у себе ще один сервіс. Тепер клієнтам, які користуються мобільним додатком "Дія", не потрібно носитися з паперовими документами. Достатньо лише пред'явити електронну версію одного зі своїх документів, що засвідчують особу.