Ліміти на “безлімітний“ інтернет: в Мережі щосили критикують українське ноу-хау від “Київстар“

Автор: Марченко Любов

Компанія "Київстар" для особливо активних користувачів інтернету застосовує добові обмеження як за обсягом, так і за швидкістю завантаження. Це викликало чимало обурених і колючих нарікань з боку клієнтів цього мобільного оператора. Люди кажуть, що не підключали безлімітний тариф заради того, щоби провайдер виставив їм жорсткі ліміти за обсягом і за швидкістю інтернету.

Ліміти на “безлімітний“ інтернет: в Мережі щосили критикують українське ноу-хау від “Київстар“ - today.ua

Приводом для введення обмежень по швидкості став надмірний апетит деяких користувачів безлімітного тарифу, пояснили в "Київстар".

"Аналіз результатів перевірок показує, що невелика група абонентів (менше 0,5%) регулярно споживає дуже великі обсяги мобільного Інтернету, більше 100 000 мегабайт на місяць. Ці абоненти надмірно завантажують мережу і створюють складнощі для інших 99,5% користувачів, у яких в період пікового навантаження можуть виникнути проблеми при дзвінках або використанні мобільного інтернету ", - пишуть у поясненні до обмежень на безліміт.

Щоби створити для всіх рівні умови користування трафіком, компанія "Київстар" ввела обмеження по швидкості для надмірно активних користувачів інтернету.

Популярні зараз

Українцям обмежили відпустки у воєнний період

Україна отримає одну з найкращих у світі систем ППО

Укренерго запровадило графіки відключення електроенергії у всіх регіонах

НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень

"Для всіх абонентів, які використовували протягом одного дня більше 3000 МБ мобільного інтернету, послуга передачі даних надаватиметься на швидкості 0,8 Мбіт / c", - пояснюють у компанії.

Крім того, там пишуть, що такі обмеження відчують лише ці самі 0,5% клієнтів "Київстар". Для решти все, як було, так і залишається.

Ліміти на “безлімітний“ інтернет: в Мережі щосили критикують українське ноу-хау від “Київстар“ Правда, клієнтів "Київстар" таке пояснення мало задовольнило. Вони вважають, що їх просто жорстоко обдурили, пообіцявши безліміт, а насправді, замінивши його інтернетом на "черепашачому ходу".

За два роки, що минули з тих пір, як "Київстар" почав впроваджувати свою "політику справедливого доступу", тема не втратила актуальності і не вичерпалася, про що свідчать 4650 коментарів і 355 286 переглядів.

Однак найбільше надихає крайній коментар, залишений одним із користувачів кілька годин тому.

"Та скільки можна переливати з пустого в порожнє. Тут щодня з'являється якийсь розумник і починає викладати, як його влаштує. У цій гілці вже тисячі повідомлень ниття. От скажіть, ви реально думаєте, що після вашої писанини, щось зміниться ? Керівництво компанії тутешні опуси не читає. Їм плювати. Даний форум призначений для розвантаження коллцентра і не більше. З таким самим успіхом можете покричати в колодязь. Результат буде той самий ", - пише один із користувачів.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Цікаво, скінчиться на цьому обговорення чи ні?

Нагадаємо, "Київстар" придумав ще одну "звабу" для своїх клієнтів: він буде повертати їм "живі гроші", які можна використовувати для підключення додаткових сервісів цього провайдера.