Today.ua

Ліміти на “безлімітний“ інтернет: в Мережі щосили критикують українське ноу-хау від “Київстар“

Компанія "Київстар" для особливо активних користувачів інтернету застосовує добові обмеження як за обсягом, так і за швидкістю завантаження. Це викликало чимало обурених і колючих нарікань з боку клієнтів цього мобільного оператора. Люди кажуть, що не підключали безлімітний тариф заради того, щоби провайдер виставив їм жорсткі ліміти за обсягом і за швидкістю інтернету.

Приводом для введення обмежень по швидкості став надмірний апетит деяких користувачів безлімітного тарифу, пояснили в "Київстар".

"Аналіз результатів перевірок показує, що невелика група абонентів (менше 0,5%) регулярно споживає дуже великі обсяги мобільного Інтернету, більше 100 000 мегабайт на місяць. Ці абоненти надмірно завантажують мережу і створюють складнощі для інших 99,5% користувачів, у яких в період пікового навантаження можуть виникнути проблеми при дзвінках або використанні мобільного інтернету ", - пишуть у поясненні до обмежень на безліміт.

Щоби створити для всіх рівні умови користування трафіком, компанія "Київстар" ввела обмеження по швидкості для надмірно активних користувачів інтернету.

"Для всіх абонентів, які використовували протягом одного дня більше 3000 МБ мобільного інтернету, послуга передачі даних надаватиметься на швидкості 0,8 Мбіт / c", - пояснюють у компанії.

Крім того, там пишуть, що такі обмеження відчують лише ці самі 0,5% клієнтів "Київстар". Для решти все, як було, так і залишається.

Правда, клієнтів "Київстар" таке пояснення мало задовольнило. Вони вважають, що їх просто жорстоко обдурили, пообіцявши безліміт, а насправді, замінивши його інтернетом на "черепашачому ходу".

За два роки, що минули з тих пір, як "Київстар" почав впроваджувати свою "політику справедливого доступу", тема не втратила актуальності і не вичерпалася, про що свідчать 4650 коментарів і 355 286 переглядів.

Однак найбільше надихає крайній коментар, залишений одним із користувачів кілька годин тому.

"Та скільки можна переливати з пустого в порожнє. Тут щодня з'являється якийсь розумник і починає викладати, як його влаштує. У цій гілці вже тисячі повідомлень ниття. От скажіть, ви реально думаєте, що після вашої писанини, щось зміниться ? Керівництво компанії тутешні опуси не читає. Їм плювати. Даний форум призначений для розвантаження коллцентра і не більше. З таким самим успіхом можете покричати в колодязь. Результат буде той самий ", - пише один із користувачів.

Цікаво, скінчиться на цьому обговорення чи ні?

Нагадаємо, "Київстар" придумав ще одну "звабу" для своїх клієнтів: він буде повертати їм "живі гроші", які можна використовувати для підключення додаткових сервісів цього провайдера.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ