"Нова пошта" розповіла своїм клієнтам, як вони можуть заощадити на доставці посилок. Доставка може обійтися приблизно наполовину дешевше, якщо скористатися новою послугою від цього поштового сервісу - "Коробка в оренду".
Останнім часом від клієнтів "Нової пошти" нерідко можна почути нарікання через те, що послуги доставки стають усе дорожче, а якість поштового сервісу при цьому все більше кульгає. Найчастіше клієнти нарікають на те, що поштовики нав'язують їм зайві послуги на кшталт упаковки в коробку того, що не потребує упаковки.
При цьому ще й коробку дають набагато більшіх габаритів, ніж потрібно для вантажу, що пересилається. А чим більше коробка, тим дорожче вартість доставки, скаржаться клієнти "Нової пошти".
З новою послугою про вартість упаковки клієнтам взагалі можна буде не турбуватися. До того ж, отримавши відправлення, вони будуть позбавлені від головного болю - куди подіти величезну непотрібну коробку. Тепер же все буде інакше: коробку, в якій пересилається відправлення, клієнти можуть орендувати.
Отримавши вантаж, клієнт залишить акуратно відкриту коробку (цілу, без пошкоджень) у поштовому відділенні.
"Послуга передбачає отримання знижки - 50% за відправлення посилки в орендованій коробці. При отриманні відправлення коробка залишається у відділенні", - роз'яснили на "Новій пошті".
Скористатися цією послугою може як той, хто відправляє посилку, так і одержувач - в залежності від того, хто платить за відправлення.
У компанії "Нова пошта" також відзначили, що їхня нова послуга зменшить потребу поштового сервісу у коробках. Отже, можна буде зберегти ліс від вирубки.
Нагадаємо, що з лютого "Нова пошта" змінила правила відправки посилок. Відтепер клієнт сам обиратиме упаковку. Наприклад, одяг і текстиль тепер не обов'язково буде відправляти в картонній тарі.