“Нова пошта“ розповіла, чому бере зайві гроші за відправку посилок

Автор: Марченко Любов

"Нова пошта" розповіла, чому надає для відправки деяких посилок дорожчу упаковку. Приводом для пояснень поштового оператора стала скарга однієї з клієнток на сторінці "Нової пошти" у Facebook.

“Нова пошта“ розповіла, чому бере зайві гроші за відправку посилок - today.ua

Жінка поскаржилася, що отримала невелику (і за вагою, і за габаритами) посилку, упаковану в коробку, розраховану на 10-кілограмове відправлення. Через це вартість відправлення посилки вийшла відчутно дорожче.

"Оплатила за пачку набиту папером 98 грн. Скажіть, будь ласка, для чого пакувати тканину в коробку, яка ще й за розміром не підходить? Що з нею може трапитися? Для чого ви перепаковуєте товар з пакетів, в яких ми відправляємо, в паперові коробки? сервісу - 0. Реакції на дзвінки ніякої ", - обурюється клієнтка.

Крім того, вона розповіла, що на "Новій пошті" переплутали накладні на посилки, і їй віддали не те, що вона замовляла. Зрештою, після тижня нервування, її посилку все ж знайшли. Однак це вартувало їй чимало марно витраченого часу і здоров'я. Причому, як зауважує вона, такі ситуації з плутаниною і невиправданим завищенням вартості пересилання траплялися вже неодноразово.

Популярні зараз

Після війни українці не зможуть виходити на пенсію в 60, - Жолнович

У ПЦУ розставили крапки над “і“ у питаннях жіночого дрес-коду для відвідин церкви

Стали відомі надбавки до пенсії, які виплачуватимуть українцям з 1 травня

В Україні запроваджено обмеження прав і свобод громадян – тимчасово, доки не закінчиться війна

“Нова пошта“ розповіла, чому бере зайві гроші за відправку посилок У відповіді представник "Нової пошти" пояснив, що більша коробка - не особиста примха когось із операторів "Нової пошти", а нормативи, які прийняті у них в компанії. Зокрема, якщо співробітник бачить, що посилка не влазить в коробку меншого габариту або влазить з деформацією, то для пересилання береться більша коробка. При цьому зайвий простір просто заповнюють папером, щоби не зіпсувати вантаж.

"Погодьтеся, не дуже приємно було б отримати замовлення в забрудненій або прим'ятій упаковці, а раптом це на подарунок", - зауважив представник "Нової пошти".

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

“Нова пошта“ розповіла, чому бере зайві гроші за відправку посилок Він також звернув увагу, що клієнт за бажанням може використовувати свою коробку. Якщо ж її немає, то поштовий оператор підбирає для його посилки коробку за своїми нормативам.

Нагадаємо, під час жорсткого карантину "Нова пошта" працює за звичайним графіком. В роботі іншого поштового оператора, "Укрпошти", також немає змін.