"Нова пошта" розповіла, чому надає для відправки деяких посилок дорожчу упаковку. Приводом для пояснень поштового оператора стала скарга однієї з клієнток на сторінці "Нової пошти" у Facebook.
Жінка поскаржилася, що отримала невелику (і за вагою, і за габаритами) посилку, упаковану в коробку, розраховану на 10-кілограмове відправлення. Через це вартість відправлення посилки вийшла відчутно дорожче.
"Оплатила за пачку набиту папером 98 грн. Скажіть, будь ласка, для чого пакувати тканину в коробку, яка ще й за розміром не підходить? Що з нею може трапитися? Для чого ви перепаковуєте товар з пакетів, в яких ми відправляємо, в паперові коробки? сервісу - 0. Реакції на дзвінки ніякої ", - обурюється клієнтка.
Крім того, вона розповіла, що на "Новій пошті" переплутали накладні на посилки, і їй віддали не те, що вона замовляла. Зрештою, після тижня нервування, її посилку все ж знайшли. Однак це вартувало їй чимало марно витраченого часу і здоров'я. Причому, як зауважує вона, такі ситуації з плутаниною і невиправданим завищенням вартості пересилання траплялися вже неодноразово.
"Погодьтеся, не дуже приємно було б отримати замовлення в забрудненій або прим'ятій упаковці, а раптом це на подарунок", - зауважив представник "Нової пошти".
Нагадаємо, під час жорсткого карантину "Нова пошта" працює за звичайним графіком. В роботі іншого поштового оператора, "Укрпошти", також немає змін.