"Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливу затримку поштових відправлень. Це може статися через ретельну перевірку всіх посилок Державною митною службою, повідомляють на сайті компанії.
Митники почали перевірку всіх відправлень на Центральній сортувальній станції "Нової пошти" Глобал ще 18 грудня. З тих пір усі посилки перевіряють на відповідність тій вартості, яка заявлена у відправних документах. Буквально все, що відправляється і приходить, ретельно перевіряють і контролюють. Звичайно, через це час сортування вантажів набагато зріс.
"В результаті велика кількість відправлень, що надходять в ЦСС, не проходять митне оформлення швидко. Зараз вже утворилася черга з відправлень, в яких доставляються замовлення з зарубіжних інтернет-магазинів", - пишуть в повідомленні.
"Наша компанія працює виключно в правовому полі із суворим дотриманням всіх норм законодавства, тому просимо клієнтів із розумінням поставитися до ситуації, що склалася. Компанія робить все можливе, щоб доставити відправлення наших клієнтів якомога швидше", - підкреслюють в інформації.
Нагадаємо, деякі клієнти і до початку перевірки митною службою скаржилися на те, що "Нова пошта" порушує терміни доставки замовлень. Працівники поштової компанії мотивують це тим, що перед новорічними святами навантаження на них зросло. Посилок стало набагато більше, і персонал не завжди справляється з таким обсягом роботи.