В "Укрсиббанку" 1 лютого сталася серйозний збій в системі, через що деякі клієнти фінустанови не змогли перевірити залишок на рахунку, розплатитися карткою за послуги і зняти готівку в банкоматах. На гарячу лінію банку неможливо було додзвонитися, але пізніше у банку вибачилися за тимчасові незручності.
На Facebook-сторінці "Укрсиббанку" з'явилася інформація про те, що банківська система відновила свою роботу, і у клієнтів не повинно більше виникати ніяких нарікань. Українцям також нагадали, що перевірити коректні залишки по рахунках клієнти можуть через інтернет-банкінг UKRSIB online в будь-який доступний час.
"Ми вибачаємося, що через технічні роботи інформаційних систем деякі клієнти сьогодні отримали неточну інформацію про свої оплати і залишки на рахунках. Зараз всі системи відновлено і ви можете переглядати залишки по рахунках і планувати свої витрати. Дякую за розуміння!", - повідомили в прес-службі банку.
У коментарях під цією публікацією клієнти "Укрсиббанку" масово почали скаржитися на поганий сервіс банку і постійні проблеми з обслуговуванням. Зокрема, за словами клієнтів, в "Укрсиббанку" часто не працюють банкомати, а в мобільному додатку неправильно відображається баланс по карті. Раніше повідомлялося, що ПриватБанк не повертає клієнтам гроші, і без відома громадян змінює їм умови нарахування відсотків по депозитах.
Популярні зараз
У США заявили, що Україні потрібно посилити мобілізацію чоловіків
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak