Today.ua

Київстар виправдався за неякісні послуги: швидкість мобільного інтернету сильно впала

Київстар робить доступними тарифи для українців, але якість послуг іноді залишає бажати кращого. Українці пишуть негативні відгуки про мобільного оператора на офіційній сторінці компанії в Facebook, зазначаючи, що останнім часом погіршилася якість мобільного зв'язку та сильно впала швидкість інтернету.

Йдеться в першу чергу про невеликі міста і села. Так з перебоями працює послуга "Київстар ТВ", а також сильно падає швидкість мобільного інтернету. Причому, за словами абонентів, триває це вже не перший рік. І після підвищення тарифів українці вже не готові платити за неякісні послуги.

"Можливо, в містах це і можливо, а в селі треба бігати по селу, щоб хоч якось подзвонити, про інші послуги й мови немає. Але тепер за таку зв'язок ще й ціна захмарна", -  пише абонент« Київстар ».

У відповідь на скаргу в компанії зазначили, що інформацію про проблеми в селі, де проживає абонент, передали для перевірки в техвідділ і пообіцяли вирішити проблему якості зв'язку.

Ще один клієнт Київстар скаржиться на проблеми в роботі "Київстар ТВ" через проблеми з приставкою і оплатою. Кошти вчасно не надходять на рахунок мобільного оператора, через що інтернет автоматично йому відключають.

"Відключив («Київстар ТВ », - ред.), Тому що постійно були проблеми з оплатою. Пише заплатити 200, плачу 200 Інтернет відключили. Оператори не можуть пояснити, чому інтернет відключили. Виявляється, за роутери не заплатив. Купа незрозумілих платежів. приставка зависає. Прийшли, подивилися, пішли. Приставка запускається по півгодини, і то з третього разу. Добре, що телевізор згорів", - зазначив інший клієнт Київстар.

Абоненту відповіли, що всю інформацію щодо тарифікації та оплати за номером можна переглянути в системі "Мій Київстар".

Раніше повідомлялося, що Київстар знизив вартість популярного безлімітного тарифу Smart Max в три рази.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ