Компанія "Нова пошта" з 1 лютого буде по-новому упаковувати свої посилки. Про ці нововведення поштовий оператор повідомив всім своїм клієнтам на офіційному сайті.
Зазначається, що "Нова пошта" відмовиться від пакування в коробки окремих видів продукції, а відправнику буде надаватися можливість вибору між коробкою й іншими видами упаковки. У компанії також заявили про збільшення кількості товарів, що розсилаються в паперових конвертах.
Одяг, текстиль і підгузники тепер не обов'язково потрібно буде відправляти в коробках. Ці предмети можна буде загортати в стрейч-плівку і щільно перемотувати скотчем. Теж саме стосується нехрупких компактних і попередньо упакованих товарів на зразок гаджетів, комп'ютерних запчастин, тощо.
У відправників є альтернатива - упаковувати товар у пакет, або в повітряно-бульбашкову плівку, або обернути в стрейч-плівку, або відправляти посилку в комбінованій упаковці.
Товари на кшталт матраців можна буде відправляти через "Нову пошту" в чохлах, гофрокартоні або обгорнутими стрейч-плівкою (на вибір відправника).
Пересилання паперових документів з 1 лютого буде здійснюватися в конвертах з аналогічного матеріалу, а пластикових - в повітряно-пухирчастій плівці.
Що стосується вартості упаковки, то коробку на "Новій пошті" можна купити від 6 до 42 гривень, залежно від ваги посилки. Паперові конверти в середньому коштують 5-6 гривень, гофроящики - від 12 до 20 грн.