"Нова пошта" знову потрапила в неприємну історію, яка, ймовірно, буде вартувати їй грошей. Через неналежну упаковку в дорозі пошкодився дорогий вантаж, замовлений одним із клієнтів. У підсумку замовлення прийшло в некондиційному вигляді.
Каменем спотикання між клієнтом і "Новою поштою" стала дорога книга, яку він замовив. Видання вартує чималих грошей. І, звичайно, пошта мала подбати про те, щоб вантаж дійшов у нормальному стані.
Але щось пішло не так, і книгу упакували в коробку як вийшло. Зрештою вона встала по діагоналі, упершись новенькими куточками в стінки коробки. Читати, звісно, її можна, а от похвалитися перед знайомими дорогим новеньким придбанням або комусь подарувати, вже не вийде.
"Нова пошта, скажіть, це яким потрібно бути дебілом, щоб ось так упакувати книгу ??? Вартістю 5400 гривень !!! Коробка велика, книга в ній по діагоналі. В результаті пошкоджені кути. Акт склав, очікую компенсацію в розмірі, зазначеному в акті! І спробуйте тільки якось проморозити! " - написав обурений клієнт у коментарі на сторінці компанії в Facebook.
Популярні зараз
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
При цьому він зауважив, що в "Нової пошти" і раніше траплялися проколи, проте із таким безглуздим псуванням багажу він стикається вперше.
Представники "Нової пошти", звичайно ж, не залишили його гнівний коментар без уваги та написали, що неодмінно з'ясують ситуацію.
"Тільки отримаємо новини, обов'язково Вас поінформуємо", - відповіли клієнтові.
Нагадаємо, незадовго до цього "Нову пошту" звинуватили в тому, що вона бере зайві гроші за відправку посилок, спеціально упаковуючи дрібногабаритний вантаж у велику тару.