У “Київстарі“ пенсіонеру вставили сім-карту за 3000 гривень: подробиці “сервісу“

Автор: Марченко Любов

В одному з магазинів мережі "Київстар" з пенсіонера за вставлену в новий телефон сім-карту та базові настройки девайса взяли три тисячі гривень. Історія, що трапилася в Дніпрі, стала відома завдяки дочці обманутого пенсіонера, яка написала про це у своєму Facebook.

У “Київстарі“ пенсіонеру вставили сім-карту за 3000 гривень: подробиці “сервісу“ - today.ua

Ксенія Ліснічук (так звуть жінку) пише, що її батько купував у кредит телефон в одному з магазинів "Київстар" по Слобожанському проспекту в Дніпрі. Зауваживши, що покупець уже немолодий, продавці зголосилися допомогти пенсіонеру вставити сім-карту і зробити базові настройки телефону. Той охоче погодився, ще не знаючи, в яку суму виллється йому запропоноване "благодіяння".

Чоловік прозрів, коли побачив чек. Виявилося, що настройки від умільців з "Київстар" обійшлися йому в 3000 гривень. Це при тому, що вартість самого телефону марки Xiaomi лише на 600 гривень вища - 3599 гривень.

У “Київстарі“ пенсіонеру вставили сім-карту за 3000 гривень: подробиці “сервісу“

Популярні зараз

Трамп назвав Зеленському причини, з яких Путін розпочав війну з Україною

Одна з країн Європи різко скоротить соціальну допомогу українським біженцям

Екс-держсекретар США озвучив “мирний план“ Трампа у разі перемоги на виборах

Бухгалтерська помилка: Пентагон знайшов додаткові 2 млрд доларів для України

"При покупці телефону йому запропонували безкоштовно налаштувати телефон (вставити сімку та інші дрібниці, які важко зробити пенсіонеру самостійно). Потім йому дали на підпис документи про кредит, після чого виявилося що налаштування сточили 3000 грн. При з'ясуванні подробиць виявилося, що постраждали багато, а Київстар не діє ", - пише Ксенія Ліснічук.

У “Київстарі“ пенсіонеру вставили сім-карту за 3000 гривень: подробиці “сервісу“ У коментарях до її публікації люди пишуть, що такий випадок - не перший і не єдиний. І що нерідко продавці (до речі, не тільки з "Київстару"), які працюють із технікою, намагаються заробити на покупцях навіть у такий брудний спосіб.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"За принципом нагрій ближнього", "Таким сервісом і відрізняється Україна від Європи, там і не подумають старих та й взагалі всіх дурити. Якщо купуєш телефон, то все роблять безкоштовно. Сервіс маю на увазі", "Дивно, що дідові ще й човен гумовий для риболовлі не впихнули "," Поза сумнівом !!! Тварюки! Люди і так бідні, а ці скоти їх добивають! "," Я колись у Фокстроті хотіла купити планшет, вони стали пропонувати налаштування, але я категорично відмовлялася. в результаті вони мені сказали: ,, Без налаштувань ми не продамо ". І я пішла ні з чим ", - діляться люди власним досвідом.

Нагадаємо, компанія "Київстар" попереджає своїх клієнтів про нову шахрайську схему із використанням номерів цього оператора.