"Укрзалізниця" запустила чат-боти в месенджерах Viber і Telegram, через які буде продавати квитки на потяги. Презентація відбулася сьогодні, 12 січня. Про це повідомляється на сайті перевізника і на сторінці "Укрзалізниці" на Facebook.
Власний чат-бот "Укрзалізниці" в Viber і Telegram запустили у співпраці з Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
За допомогою чат-бота клієнти компанії зможуть купувати і повертати квитки на всі потяги, замовляти їжу під час поїздки, переглядати розклад поїздів, отримувати інформацію про затримку потягів в режимі онлайн, тощо.
Купити ж/д квитки через чат-бот в Viber або Telegram можна після того, як прив'язати банківську картку через електронний гаманець.
Бот "Укрзалізниці" доступний на трьох мовах - українській, російській та англійській. Протестувати бот і придбати квитки на "Укрзалізницю" можна тут: https://vb.me/ukr_railway; https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
"Укрзалізниця" не стоїть на місці в плані розвитку і також оновлює вагони поїздів, запускає VIP вагон-салони з ліжками і ванною, запускає систему харчування в вагонах, піднімає зарплати своїм працівникам.
Нагадаємо, Telegram після поновлення отримав нові корисні функції у вигляді голосових чатів, розширені можливості редагування та новий пакет унікальних емодзі.