Vodafone автоматично підключає своїм клієнтам послугу автоматичного зняття коштів з мобільного рахунку після закінчення дії місячного пакета послуг. Клієнти незадоволені тим, що з них знімають гроші, і хочуть відключити дану послугу, але зробити це їм не вдається.
Один з абонентів Vodafone звернувся з подібним проханням в коментарях на Facebook під публікацією про черговий вигідний тарифний план мобільного оператора.
"Добрий день! Як відключити послугу автоматичного зняття коштів після закінчення дії пакета? Вона мені не потрібна, я не хочу, щоб з мене знімали щодня по 7 грн. Ви підключили послугу, яка мені не потрібна і знімаєте за це гроші. В який ваш відділ звернутися, щоб мені відключили автоматичне зняття коштів з рахунку? ", - написав клієнт Vodafone.
Раніше повідомлялося, які послуги Vodafone під час карантину стали ще більш затребуваними серед абонентів.